blogg-livet alltså,

det här med att blogga tycker jag borde vara min grej, men det är det verkligen inte. Det kommer inte naturligt någonstans utan jag håller på ett par dagar i sträck efter att ha ställt ett alarm som ringer runt klockan 6 varje kväll, sedan slutar jag skriva igen och det kan vara alltifrån flera dagar till ännu längre månader, sedan en dag saknar jag bloggen och börjar engagera mig igen. Precis så är det nu. Får se hur länge det håller denna gången...



tänkte börja med bilder nu också, jag och Amanda en riktig sommardag!

Kommentarer
Hemlig beundraree

Skit snyga brudar på bilden!

Kan man få nummer? (a)

2010-08-10 17:25:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0