nöta.se

tänkte bara säga lite gonatt innan jag kryper ner för att sova, öppnar imon på jobbet och då gäller det att vakna i tid så man inte kommer för sent eller gör ngt annat dumt. Har precis skapat mig en nötar lista på spotify där jag har samlat dem låtarna som jag lyssnar på hela tiden för tillfället, det är så jag är. Hör jag en bra låt kan jag lyssna oavbrutet på den hela tiden, man är liksom sugen på att höra den igen.. men det kan också gälla gamla låtar som jag nött tidigare som jag bara blir så stört sugen på att lyssna på. Så nu har jag samlat alla dessa som jag är sugen på just nu i en enda lista så jag bara för höra bra musik, plus att dem är lätta att byta ut ! :) Länkar den här till er som vill ha den vettja och jag vill inte ha några negativia kommentarer kring min fantastiska musikblandning.




nöta.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0