okej till att hitta en present ?!

igår gjorde jag stan på jakt efter den perfekta bröllopspresenten till pappa och vickey, men det var inte så enkelt alls ! tänkte massa saker, någon köksgrej? men det har dem ju redan, dubbelt upp till och med ! sedan träffade jag min bror på JC där han berättade att hans flickvän och hennes familj hade bokat bord på en restaurang i västerviks skärgård, hur avancerat är inte det ?! och hur mycket värre blev inte min prestationsånget ?! men iaf, när jag var på JC träffade jag Emmy (inte så konstigt egentligen eftersom hon praktiserar där), och hon lyckades iaf få mig att köpa allt mönstrat i hela butiken... ett mönstrat linne och en mönstrad klänning där hennes kommentar var: "Alltså Nicco, du passar så himla bra i mönstrat !!" och det kändes ju bra liksom att höra ? hon fick mig även att köpa en RING. hur ofta har jag ring liksom? aldrig. men grejen var att jag behövde ha en liten färgklick till klänningen och då var det en helt awesome lösning !! när jag sedan lämnade affären och emmy kom jag än en gång att tänka på min present. Vad skulle jag ge? Men då kom jag på en helt fantastisk present och gick och köpte det på en gång. Ingen kan komma på vad det är, men lovar att jag ska ta mycket kort på min nya outfit och min present på lördag då det är dags för bröllop !! Jäääääää.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0