grundlurad av tele2

när jag var i norrköping på höstlovet och shoppade fanns det ett gäng tele2 försäljare i ett av köpcentrumen som Lina och jag besökte. Som vanligt gjorde dem allt för att hitta nya kunder och sånt. Iallafall beslöt sig en av killarna att gå fram till oss, och visst, det var väl trevligt... men grejen var att både jag och Lina var så himla off så vi fattade inte ens hälften av det han sa och pappret han höll upp ska vi inte ens prata om. Han får i varje fall ganska lätt med Lina, och hon överlämnar både sig själv och sin mobil till tele2 killen. Sedan hinner ingen av oss riktigt fatta vad som händer, men det hela slutar med den här helt awesome statusuppdateringen av Lina idag. Den löd:

"Okej, så min telefon kommer inte att fungera från och med imorgon och typ två veckor framåt så bli inte sur om jag inte svarar på sms eller samtal :P det här ska bli spännande, tack Tele2."
Hahahhahaha, nu sitter Lina och svär olika förbannelser över honom på min chatt... och tele2 killen, om du läser det här och fortfarande hoppas på att få en tia i trevlighets betyg säger vi bara en sak: YOU WISH !





Kommentarer
Lina

HAHAHAHAHAHA! asså himla tele2 tönt!!!!

jag bara "LOVA att det inte finns nån hake på det här nu!" Han bara "JAJA!"



.....han kan ju ta och skaffa sig ett liv!

2010-11-17 18:18:07
Lina

för övrigt så fick du det ju lite grann att låta som att jag sitter och svär nu hahah

2010-11-17 18:20:43
Amanda

han blev nog lycklig över provisionen!

2010-11-17 23:07:38
URL: http://ahamadeuz.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0