20 år.

inatt låg jag och tänkte på den dagen jag fyller 20... det är ju verkligen inte varje dag man fyller år och verkligen inte så mycket ! Tänkte något tema i stil med typ: Björn Gustafsson, erkänn att det vore helt klockrent?! Sedan ska jag skriva inbjudningskort och komma på lite aktiviteter, hitta en lokal är också viktigt. Efter allt så dansar vi hela natten och bara har allmänt kul. Glöm inte att gästerna ska ha med sig paket ! Oj, vad mycket det blev... tur att jag inte fyller år förrens i april ! Det är bara till att fortsätta ladda !

Kommentarer
Lina

Det kommer bli så sjukt värt :D jag längtar!

2010-09-28 20:41:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0