Okej "URL" ?!

nu har jag precis kommit hem från Ida och IDOL- haket. Det var superduper mysigt och jag hoppas på fler sånna kvällar ! :) Nu tänkte jag varva ner så lyssnar lite på Twiggy Frostebite, gillar musiken en hel del, men allra mest en av deras musikvideos som dem har. Måste nästan länka den hit, sjukt dramatisk så man måste typ se den för att fatta. Den handlar om en superhjälte och en robot. Lovar att du kommer bli lika tagen som jag, lätt.

Sorry, men jag var tydligen kass på att länka in fönster i bloggen... trots att jag läst webdesigne, så fråga mig inte varför jag var sämst på det här. Länkar det så länge, så ska jag försöka fixa in videon i bloggen när jag hört runt lite bland några som faktiskt vet.

http://www.youtube.com/watch?v=2k2ev7MJU14

Ni får en bild iallafall ! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0