min bästa mardröm.

igår fick jag uppleva min bästa mardröm tillsammans med ellen och matilda. det är bara ni som känner mig någorlunda väl som fattar varför det var min bästa mardröm, vi var nämlingen på bio och tittade på den nya typ disneyfilmen "rio". sjukt mysig film ! man bara mådde så bra av att kolla på den, sommarfeeling rakt igenom ! den handlar iaf om en fågel och fågelsmuggling. se den ! därefter kastade vi freesbe, pratade om livet och kollade på barchelorette.. tack för en suvvekväll ! imorgon ska jag hämta min kamera, canon 550d. jäääääää !

Kommentarer
Matilda

Tack själv! Härligt med nya kameran, jag ser fram emot fotodejter! <3

2011-04-13 09:17:25
URL: http://matillsan.blogg.se/
Amanda

Påminner mig om den gången jag matade några småfåglar med ett äpple och du vrålar

"MATA INTE ÄCKELFÅGLARNA AMANDA!!"

2011-04-14 19:07:48
URL: http://ahamadeuz.blogspot.com
LN

MYS på dig!

I'm telling the world! :)

2011-04-18 00:46:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0