en estet ?

idag har jag kännt mig väldigt estetisk, inte direkt för att jag gjort något särskilt estetiskt... förutom att fylla den där bokhyllan på blåkust med böcker, och det kanske inte ens anses som något estetiskt. just idag borde jag nog ha målat en tavla eller något egentligen, känner för att måla eller typ spela in en låt eller något annat sånt där estetiskt. man borde ta till vara på sina estetiska dagar för dem händer typ aldrig ! men istället för att måla en tavla idag så tränade jag skott med ellen på oskarshamns isigaste och snöigaste plan. sånna är vi. sjukt goa alltså. jag tog alltså inte till vara på kanske årets ända dag som min estetiska ådra anlände.... tur att min bokhylla blev fin iaf.
hahahahahahha, hittade sjukt otippade bilder ! kul som attan !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0