ett brev !

vet ni vad jag gjorde igår ? jag skrev ett brev ! alltså ett sånt brev som man skriver förhand på randigt papper för att sedan lägga det på posten och skicka till någon som man gillar/saknar/eller som bara behöver ett brev. och vem blir inte glad av att få ett handskrivet brev ?! jag hade blivit den lyckligaste på jorden typ, levt på det under flera veckor. tänk förr i tiden när man skickade kärleksbrev ? hur fint var nu inte det eller ?! ett brev där någon skriver hur mycket man tycker om en person, det borde folk göra oftare även nu för tiden typ. för alla blir glada av det ! det blir mer personligt på något sätt... så killar, ni vet vad ni ska göra. skriv mer kärleksbrev ! lovar att alla tjejer håller med mig där. lätt
.

Kommentarer
Lina

jag vill ha mitt brev NU :D himla posten, orkar inte vänta längre juuuu!

och jag håller med dig.

2011-03-27 21:53:56
Anonym

jag vill ha mitt brev NU :D himla posten, orkar inte vänta längre juuuu!

och jag håller med dig.

2011-03-27 21:54:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0