hur man gör livet meningsfullt ?

den här dagen och det här vädret är helt sjukt underbart ! var på en promenad med en superfin bullis och pratade om allt, verkligen allt och det är vid sånna tillfällen man fattar hur välsignad man är. alltså hur tacksamt allt är. sedan blev det svinkallt och så men det är en annan historia. haha. man borde nästan gå ut och promenera oftare, jag menar, tänk på allt man får se, alla människor man träffar och hur meningsfullt allt kan bli av en enkel promenad. alltså får promenader med fina människor fem av fem när det gäller att ta till vara på livet och göra det värt ! kanske dags för en topplista gällande få-en-go-vardag-lista från min sida ? jag är pepp iaf ! kanske dyker upp imorgon.
en suvvebild tagen med Julias nya kamera ! naaaaaaaajs !

Kommentarer
Viktor

Jag tycker nog allt att vi får ta en sån go promenad när jag kommer ner nästa gång! =D

2011-03-28 23:21:16
URL: http://soonyouwillbefree.blogspot.com
Lina

Jag är med pepp på en sån lista!!

2011-03-29 21:53:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0