kenneths mördarfys.

den här dagen har varit fylld av träningsvärk. jag har inte kunnat sitta normalt, inte så normalt, inte gå normalt, jag har inte ens vågat ge mig på att springa för jag vet att det aldrig skulle kunna se normalt ut heller. att jag har träningsvärk är nog inte så superkonstigt egentligen eftersom vi hade mördarfys med kenneth igår. tack vare honom fick vi springa idioten hur många gånger som helst, göra tusentals grodhopp och massor av andra mördarfys övningar. alltså kenneth, vad har du gjort med oss ?!

Kommentarer
Frida

Haha, vet vad du menar.. mina lår är typ döda!! Jag kan knappt lyfta benen när jag går och trappor ska vi inte ens tala om :P.. vem vet, kanske blir ännu bättre på träningen ikväll ;)

2011-03-24 19:16:29
Amanda

Får jag vara med på Kenneths fysövning nästa gång?!

Lår av stål!

2011-03-24 23:01:12
URL: http://ahamadeuz.blogspot.com
kennyh

KENNETH!!!!!?????!!!???

2011-03-25 00:53:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0