min första upplevelse av hjärnskakning !

jag har hjärnskakning och det är något jag aldrig har haft förut. sofia kan inte sluta härja om att jag inte får sova... men det får jag. iaf, imorse när jag vaknade så var jag sjukt off... jag var förvirrad och fick för mig att jag var tvungen att skynda mig till skolan, det tog ett par minuter innan jag fattade att jag faktiskt tagit studenten och att det var mitt huvud som var knasigt. vickey sa sedan att det här var ett typiskt exempel av hjärnskakning. var det inte mer än det, tänkte jag och öste på som vanligt. jag kände att det var läge för ett bibelord såhär på kvällskvisten när sommartiden slagit in. hahah, dramatiskt !

Fil. 4:6-7 
"Gör er inga bekymmer, utan när ni åkallar och ber, tacka då gud och låt honom få veta alla era önskningar. då ska guds frid, som är mera värd än allt vi tänker, ge era hjärtan och era tankar skydd i kristus jesus"

Kommentarer
Anita

Har du hjärnsking :O Meeen due! nu har jag missat något, hur ?



Vilket bra bibelord! Det ska jag försöka komma ihåg ;D

2011-03-27 12:09:40
emilia

asså varför skulle du inte få sova? liksom känns som om de är en typisk sofia kommentar på en typisk nikolinahändelse!

2011-03-27 23:37:07
Bea

Emilia, tänkte du där? :P Sorry, men jag tror inte hon cyklar helt... Men det kan åxå vara en utökad myt... Puss

2011-04-01 13:03:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0