sån är jag minsann !

inför det här blogginlägget så bad jag om lite inspiration kring vad jag skulle skriva om eller berätta för er. hon tyckte jag borde skriva lite om vem jag är och typ varför jag är som jag är. någon mer som tycker det låter intressant ? jag känner mig lite skeptisk inför ämnet men iaf. jag tror att om en person skulle beskriva mig med ett ord skulle det nog vara ord som pepp eller glad. ibland kommer folk och frågar hur jag kan vara så glad hela tiden, och egentligen vet jag inte om det finns något bra svar på det, för det är liksom sån jag är ? men någonstans tror jag också att min kristna tro har hjälpt mig många gånger att se det goa i livet, att ta tillvara på varje tillfälle och njuta av hur bra man har det. vem blir inte glad av det ? gud får en verkligen att må bättre ! lovar. det här är nog det jag skulle skriva om mig själv, och om du skulle vilja lära känna mig ännu bättre får vi se till att hänga någondag snart ! haha.
jag och natalie på balen, så himla kuuuul !

Kommentarer
Erika

Du är såå himla god och glad. Älskar verkligen det! Jag tror med gud hjälper folk framåt i livet med positiva saker :D go och glad nikolina !

2011-03-28 17:07:58
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
nathalie

wihoo balen! ja de va en rolig kväll de :D tjusig bild minsann!=)

2011-10-28 15:28:24
URL: http://bananashaker.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0