men bara en sak till..

grejen är den att igår bestämde jag med emilia och ellen att jag skulle cykla till fotbollsträningen från kyrkan tillsammans med dem. jag tänkte förstås att det skulle bli lite extra med packning eftersom jag skulle vara tvungen att ta med mig en hel fotbollsoutfit också, men såg inte det som något större problem. senare på kvällen säger jon till mig att jag borde filma och redigera lite och jag svarar att det kan jag lätt göra. inser plötsligt att jag har filmkameran hemma hos mig så måste boxera hela den på min cykel tillsammans med min fotbollsbag. det löser jag tänker jag och börjar fundera på att gå och lägga mig. när jag stänger av datorn kommer jag på att jag måste ha med mig den också, har ju hela filmprojektet på den och om jag ska kunna redigera något måste den följa med. sakta börjar jag förstå att min cykel snart är full, men lyckas på något vis trycka ner min dator i en av väskorna. när jag sedan vaknar på morgonen och springer lite lätt stressad ner till källaren för att hämta min cykel ser jag hur UBK bollen sitter på pakethållaren. juste, tänker jag.. den måste jag ju ta med till träningen ! springer upp och hämtar en kasse, lägger bollen i den och hänger den över styret, en väska på pakethållaren och en över axeln. börjar trampa och inser plötsligt att allt går om man vill !
sommar, sommar, sommar !

Kommentarer
erika

sv: tack så mycket. den är en härlig bild faktiskt och man blir glad :P

2011-03-10 11:47:44
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0