gitarr vs. blogg

fy vad dålig jag har varit på att uppdatera ?! Var ju inne i flowet precis ! Kan ju vara ärlig att det som hände var att jag började spela gitarr. Yes, så är sanningen. Jag prioriterade gitarren före bloggen, och nej, så bra är jag inte. Måste ärligt säga att jag är mycket bättre på att blogga än att spela gitarr, men det är alltid kul att vidga sina vyer och ta sig an en ny utmaning. Tror man mår superbra av det ! Utmaningen alltså ! Så, utmana er själva så fortsätter jag skriva i bloggen ! Haha,


det här är bara minnen ! Helt galet bra sånna !

Kommentarer
jerner

Men nikolina, du är ju bästare än bäst på gitarr?!!

kramar

2010-10-07 16:37:36
URL: http://enbusigsofia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0