lite funderingar kanske?

nu var det en hel vecka sedan jag ens kollade i bloggen, och som vanligt kommer den där dagen då man blir sugen på att skriva lite om det ena och det andra. Den här helgen har varit helt amazing ! Vi har hängt tillsammans med dem andra kyrkorna varje dag ända sedan från i Fredags. Dessutom var förra veckan inte så pjåkig den heller, alla blåkustare var på plats för en fantastisk och lite utmanande studievecka och jag måste säga att man har fått skratta mycket ! Jag älskar verkligen att skratta. Fast det som är lite konstigt det är när människor påpekar hur man skrattar oftast för att det låter lite konstigt och att det smittar av sig, men då tar det person som skrattar typ illa upp? Jag har gjort det själv också, men har nu insett att dem bara säger så för att dem gillar mitt skratt. Saknar fotbollsträningarna lite, eller rätt mycket till och med.

fett med länge sen man träffade dem här fina !

Kommentarer
Jenny

Nej men titta vad man hittar här. Den goaste bilden ever ;) Haha!

2010-10-20 02:26:39
anita

oo äntligen tog jag mig lite tid o läsa i din blogg!! kul!! o pepparkaksbak gutt !!! missar lite utav det traditionella förberedelserna får ta o göra något åt den saken;)

ordet för din blogg är posetiv;D allt är så glatt o gillar saker:D

Vilken fin liten bild man hittade också, gaaaaaaaalet länge sen vi träffades nu!! kan knappt inte komma ihåg det ens! aaaa läskigt nät man tänker på det, men det blir det snart ändring på för nu är jag hemma om en månad:D

Stora KRAMAR till dig!!

2010-11-19 02:33:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0