en helt vanlig lördag ?

dagen igår var väldigt go samtidigt som den var hur oplanderad som helst typ. allt började med att jag gick upp relativt tidigt för jag visste att min fina vän pez skulle anlände till staden någongång under dagen. hon kom vid fem, men eftersom jag var redo och klar så mycket tidigare kunde jag göra mycket andra vettiga saker... typ som att fixa fika, skjussa min bror, hämta saker hos pappa.. ja, sånna viktiga saker. man kände att man liksom kom igång i tid typ. därefter drog vi till kyrkan eftersom det var en kille från "Gå ut Mission" som var där, och efter hela alltet kom han fram till oss på raden längst bak för han kände att han skulle prata med oss. sedan bad vi lite, och han bad för min sneda rygg och jag vet inte alls helt var det vad som hände men under tiden som han bad så kände man hur mitt ben blev längre? typ strömmar ner för benet och i slutet kunde man se att dem var lika långa trots att dem aldrig har varit det innan, och det är inget som jag kan förklara utan det är bara att inse att jesus hjälper oss även idag. så nu är min rygg rak och det är awesome ! sedan gick vi på livekällan och nu ligger pez här och snarkar brevid mig, livet är allt för bra ibland ! :)

jag och pez, sjukt länge sedan, sjukt go bild.

Kommentarer
ica

det här är så fantastiskt. så otroligt ödmjukande. :)

2011-02-06 17:16:17
Lina

jag vet att jag redan sagt det, men det här gör mig så otroligt glad! :D

2011-02-17 23:08:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0