så himla galen !

ibland kan jag vara så himla tankspridd, alltså sjukt tankspridd. nyss var jag sådär överdrivet tankspridd som bara jag kan vara. julia och jag hade bakat en tårta och fixat en fin present till mikaela som fyller år idag, och så fick jag låna min mammas bil dit. när vi kom fram smög vi in och sjöng så högt som bara vi kan göra, tror till och med att grannarna hörde... i och för sig inte så konstigt när dem faktiskt befann sig hemma hos mikaela. hahaha ! okej tillbaka till min tankspriddhet, efter massor av tårta och gutt snack så gick jag och julia åter ut till bilen. det visar sig att bilen är olåst och båda tittar förvirrat på varandra, jag börjar snabbt leta i mina jackfickor och jag hittar verkligen inte nyckeln, jag blir nervös, och då säger plötsligt julia.
- men nicko, nyckeln sitter ju i ?! så himla galen, men vi hade tur och då kan man verkligen skratta åt det.
så himla gutt gäng ! ni är askalas fina.

Kommentarer
julia

märkte precis att jag kanske borde läsa din blogg lite oftare ! ;)

du e finast nikko <3

2011-03-14 20:35:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0