bikini i en kyrka?

igår när jag hängde med teamet så skulle vi filma in en egen tolkning av skapelseberättelsen. Allt började bra, vi byggde upp paradiset och alla kom in i sina roller väldigt bra, riktigt bra faktiskt. Jag var Eva och jag fick faktiskt ha bikini på mig, men att gå iklädd endast bikini i en kyrka känns på något sätt väldigt avklätt. Det blir inte bättre att pensionärerna stormar in mitt under inspelningen och fattar ingenting var på Jon fäller ut paraplyet och håller det diskret framför mig, samtidigt som Jonatan ställer sig lite försiktigt framför. Och jag har nog aldrig känt mig så naken förut... men ett gott skratt fick vi iaf och det var tur att det var en bibelberättelse som vi spelade in och inte något annat för då kunde vi rätt så enkelt förklara allt det komiska för våra fantastiska pensionärer.
laddad !

Kommentarer
Anonym

hahhaha sjukt kul !

2010-11-17 18:08:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0