den dagen jag inte vaknade av klockan.

tänkte börja med att erkänna att jag är en kass bloggerska... och nej, jag vet att det inte är första gången jag säger det, men blir besviken på mig själv när jag upptäcker att det var flera veckor sen jag uppdaterade, precis som förra gången också. vissa dagar vet man bara hur dem kommer vara, man har hela upplägget framför sig och planerar efter det... och så vaknar man på morgonen och det blir inte alls som man kanske trodde kvällen innan. sånna dagar gillar jag, det är sånna dagar då man liksom blir uppryckt och den vanliga vardagen är helt borta. man får improvisera sig fram och ja, sånt är nyttigt ! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0