och alla dem där sakerna man gör på höstlov

har varit på föreläsningar verkligen hela dagen och det i sin tur bidrar till massor med överdriven energi i kroppen men en lagom seg hjärna. kan du greppa känslan? för om du lyckas göra det så vet du precis hur jag känner mig nu. hahaha, ! mitt höstlov har varit helt sjukt bra, träffat världens finaste Lina och vi har gjort allt det där vanliga som man brukar göra på höstlov.. ni vet, firat lill-lill jul, varit med och tävlat om två biljetter till Idolfinalen, samt skrivit en ny hit-låt, precis det där alldeles vanliga som precis alla människor gör på sina höstlov.

bilden är tagen av Linas självutlösare, lill-lill jul for sure !

Kommentarer
Lina

så himla segt höstlov... gör ju precis samma varje år...

det vart så kul att du var här!!! :D

2010-11-11 17:03:22
nikolina

hahahaha, menar det !

så HIMLA kul att få vara där ! Längtar redan tills nästa gång !

2010-11-11 17:11:57
Lina

Jag med :D

2010-11-13 12:29:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0