snö snö snö !

"snön ligger vit på gator och torg, det är (nästan) julaftonsmorgon och jag ska köpa mig en gra-aan !"

åh, jag älskar verkligen snön. skulle bara kunna släcka alla lampor och sitta och titta ut på hur flinga efter flinga sakta faller ner och skapar ett vitt tjockt täcke. okej, just nu faller dem inte så sakta utan snarare i panik, men känslan är nästan ändå den samma. den första snön är ju verkligen något särskilt, man blir helt sprallig och direkt vill man ut och bygga snögubbar, göra snölyktor, åka pulka, ha snöbollskrig, you name it ! nästan som att vara sådär löjligt kär, hahaha, sjukt dålig liknelse ! men jag gillar snön. kommer nog alltid göra. gör det du med ! 



det här är snö för mig efter överlevnadsresan i sälen !


Kommentarer
Bea

Hallå! Byggde ni inte iglosar på den kursen? Besviken...

2010-11-24 00:26:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0