Wii fit plus.

idag körde jag wii fit active plus med min lillebror Isak och jag kom med den fantastiska idéen att man väljer vilket spel den andre personen ska köra. Jag började och lät min bror utöva några avancerade muskelövningar, sedan gav han mig en utmaning inom yoga. Jag flinade lite och gav honom 6 minuter rockring, och tänkte glatt att nu har han fått det värsta ! Men nej, vad tror ni inte han hittar och väljer till mig ?! Jo, 30 minuter jogging på stället.
Jag älskar min lillebror. Jag älskar min lillebror. Jag älskar min lillebror.

Kommentarer
Lina

HAHAAHAH 30 minuter jogging på stället, jag dör!! fy va go! :D

2010-10-26 21:54:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0