en mittimellan dag.

sitter här själv nu efter att ha tillbringat hela min lediga dag tillsammans med Fanny. Visserligen kommer hon snart tillbaka men iaf, måste erkänna att det är lite tomt... Plus att det är sådär råkallt i luften, man fryser typ oavsett hur mycket/lite man har på sig. Alltså, jag gillar hösten så men just de här mellantiderna mellan årstiderna är inte alls så gutt. Därför laddar jag upp några härliga bilder från en härlig sensommar kväll.


människorna !

maten !

kvällen !


Kommentarer
Viktor

Men gutt att jag missat när du började uppdatera i din blogg igen?!



Åhh!!! Saknar den kvällen alltså! (Förrutom han som polisen var ute efter...). Skulle vara gutt att få några bilder, om det går? =)

2010-09-16 23:53:43
URL: http://soonyouwillbefree.blogspot.com
Nikolina

Haha, ja det var en superkväll !! Tack för att du drog ihop det alltså ! :) Lätt att du ska få några bilder och jag hoppas du fortsätter följa denna fantastiska blogg ! ;)

2010-09-26 16:04:27
Viktor

=D Det är jag som ska säga tack för att ni kom! Tack så mycket, får la ta dem när jag kommer hem eller nåt?

Klart jag kommer att följa din awesome blogg! ;-D

2010-09-29 23:34:13
URL: http://soonyouwillbefree.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0