en såndär dag duvet.

idag är det en sån där dag då ens pappa säger åt en på skarpen att man inte får lämna huset eftersom du ser "sjuk ut". Jag vet inte om jag är sjuk, känner mig lite tröttare än vanligt kanske, men det gjorde jag ju igår med? I varje fall får man ett schema utav sin älskade far som man måste följa under dagen, min lista började med att jag skulle städa rummet. För att citera min pappa så kan "alla" städa rummet när dem är sjuka, det är en lagom ansträgning.

Det andra som man kunde göra och som också tydligen var väldigt viktigt, var att man kunde gå ut och gå en sväng i det härliga höstvädret. Jag fick en karta och sedan var det bara att ta cykeln och kolla efter svamp längs tio tusen mils rundan. Var borta i två timmar, vet inte om det berodde på all svamp jag hittade eller om det faktiskt var en riktigt lång runda han ritat ut åt mig.

Det allra sista var att man på något sätt skulle ta hand om sig själv, han föreslog att jag skulle ta ett varmt bad, men jag hade ingen lust så det slutade med att jag kollade på idol. Efter den här super kuren som min pappa gett mig är jag äntligen fit for fight för morgondagen. Jäää !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0