Hur många tuggummin har du haft i munnen samtidigt?

idag började det på riktigt och fy vad vi har längtat. Förberett oss hela dagen och fixat, plockat, städat för att sedan handla in fika och godis passande för kvällen. När folket kom så bara rullade det på och allt blev riktigt kul och så mycket högre än mina förväntningar ! Massa olika godistävlingar och stå hej, måste medge att en av mina favoriter var mums mums- leken. Det gick ut på att en från varje lag skulle gå fram och där stod det tre mums mums som man sedan skulle äta upp en efter en och i den sista hade vi tagit ut skummet och lagt i senap. Deras miner var värda GULD. Tack Alice för att du ställde upp och för att du litade på mig när jag sa åt dig att fortsätta. Nu blir det att sova med Fanny, fönstret är öppet så det är liiite kallt men kommer bli perfekt imorgon. Älska FredagsPuls.

Fanny och jag en annan trivsam kväll. :)

Kommentarer
alice

visste inte att du hade en blogg, isf kunde jag kommenterat tidigare!

idag, sisådär 2 veckor efter har jag fortfarande kvar lite av smaken....

:D

2010-09-20 19:00:24
URL: http://allicee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0