lina-helg !

den här helgen har haft något alldeles speciellt och det är att Lina har varit här !! :) Vi har haft fullt ös varje dag, hela tiden ända sedan hon anlände men vi har haft sjuuuukt kul iaf ! Igår så spelade vi fotbollsmatch i rosenfors och det har lett till att hon idag har haltat runt både pga en stukad fot och en hel del träningsvärk. Igår kväll på Monas Källare spillde jag en hel kopp te över mig och vi gjorde även en seriös undersökning gällande flanellskjortor. Det är verkligen up coming !! :) Hahaha, har skrattat mycket iaf och längtar supermycket till nästa gång vi ses oavsett om det blir höstlovet eller julshopping eller kanske både och ?! ;)


hahaha, hittade en gamal bild... för nya kommer senare !

Kommentarer
Lina

Hahaha åh niko fy va go du är och vilken superhelg det har varit! TACK för att jag fick komma! Snart ses vi igen du! Och vilken stört ogo bild du hittade ahahaha :P känner verkligen att det behövs nya snart!!!

2010-09-26 17:54:39
nikolina

hahaha, stört go bild måste jag bara börja med att tillägga !



längtar redan tills nästa gång, du är bäst. Kram !

2010-09-28 17:16:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0