zumba?

vet inte riktigt vad det var som hände... men plötsligt slutade jag drastiskt uppdatera min blogg. Antagligen var det för att allt i mitt liv var så stört händelserikt och att jag inte kunde välja på allt vad jag skulle dra upp, och om det inte var pga det så måste det vara tidsbristen och människor runt en hela dagarna och nätterna. Puh. Men jag gillar bloggen och jag kommer inte ge upp den så lätt. Funderar på att börja träna Zumba, eller iaf testa på öppet hus nu i helgen. Måste hitta någon som är pepp bara. Det känns iallafall som om det är väldigt bra för kroppen och att man verkligen tränar den på ett vettigt sätt.. men jag vet inte. Får la se i helgen !

sommar, sommar, sommar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0