party hela veckan !

april är verkligen en sann partymånad om man heter borgemo i efternamn. ni kanske undrar varför ? men det är inte mer komplicerat än att ALLA fyller år... och att min mormor är en sann kalasälskare men det är en annan historia. såhär firar vi födelsedag !
den klassiska: blåsa ut ljuset bilden!


paketer i määängder!


kärleksfulla grattis-kramar !


sjönsång från ett fräscht, nyvaket och peppt gäng!


snabbt som attan göra sig iordning !




åka till bockara (igen) och fira med mormor och morfar och gäng !
(tror johannes skrattade i minst tio minuter eftersom jag såg så "rejäl" ut på bilden med morfar och mig.)




yes, this is how we do it ! 
bara massa fint!

Kommentarer
Bea

Skitfint! Jag blir så avundsjuk, lycklig och saknad! (eller alltså jag saknar) Kan vi skypa så jag får höra och se dig. Miss you Borgemo

2011-04-22 02:22:06
Anita

Heeej goding! Nu är jag lite mer uppdaterad;) härlig läsning så posetiv! Man blir så glad av att se att du har det så bra, längtar efter en oskarshamn helg med! Vad långt hår du har fått föresten;) puss o kramar!

2011-05-02 22:16:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0