Idag känns det som Mars, och vad kommer imorgon?

Efter mycket tjat om att min blogg står alldeles för stilla har jag bestämt mig för att börja igen och den här gången verkligen gå in för det stenhårt så jag blir sådär äckligt bra på att uppdatera och sånt. Jag känner inte alls pressen. Det svåra med att ha en blogg det är att komma på vad man ska skriva, för det blir ju lite som en dagbok ? Jag skriver ju liksom om hur jag känner mig, vad det är jag funderar på och allt som händer i mitt liv ? Så nu när jag ska bli en stabil bloggerska vore det gutt med lite tips på frågor, tankar och känslor som ni vill att jag ska skriva om och fundera kring. Tror det här kommer bli en riktigt go blogg då ! Så droppa en kommentar sedan ! Awesome.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0