trassel och sopgubbar.

fullt ös medvetslös ! har jobbat hos pappa hela dagen och typ cementat och gjort semlor och åkt till soptippen tusen gånger för att lämna skräp. är sjukt tajt med männen där ute nu, och varje gång hjälpte dem mig att bära allt skräp ! så fina ! :) sedan vet jag inte om det berodde på att jag var tjej eller att jag såg svag ut men snälla var dem iaf ! haha. igår var jag på bio också med familjen, såg trassel och den är helt klart sevärd om man gillar mysiga disneyfilmer med en hel mängd sånger... och gillar du inte sånger i disneyfilmer bör du nog undvika den här nykomlingen för det kunde bli lite väl mycket musik då och då. nu ska jag iväg igen, bara ett snabbstop vid datorn för att uppdatera ! haha, nu väntar snart fotbollsträning och det gillar vi !

Kommentarer
Anonym

Åh så go du är niko! Jag har saknat träningarna så stöööört mycket!! KRAAMMM!!

2011-02-13 12:34:38
URL: http://ensofiajerner.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0