crossroad och spontantripp !

nu sitter jag äntligen på min sängkant efter en helt stört bra och sjukt pepp kväll. först var det fullsatt crossroad, med en taggad talare och gutt lovsångsband och självklart världens bästa gud mitt i alltihop det goa. därefter blev det en spontantripp till kalmar, och fråga mig inte varför men vissa dagar blir man bara så sugen på att göra något annat än att bara kolla på film. så gå på din magkänsla ! är du pepp på kalmar klockan halv tolv på kvällen, lätt att du ska dra dit med dina vänner ! :)

Kommentarer
erika

Det var super härlig kväll i går. :)

Vad gjorde ni i kalmar då? :P

2011-03-05 07:51:31
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Nikolina

Ja, det var riktigt riktigt gutt ! :) hahahaaha, fråga mig inte vad vi gjorde... utan frågan är vad vi INTE gjorde ! ;)))) Du är fiiiiiiiiiiiiin.

2011-03-05 11:48:27
URL: http://denstoraflygarn.blogg.se/
Frida

haha, fy va goa ni är!! :)

2011-03-06 22:52:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0