en solklar idé !

den här morgonen vaknade jag av att små solstrålar letade sig in på mitt rum, som vilket i sin tur ledde till att jag började le lite smått för mig själv där jag låg i min säng alldeles nyvaken. och mitt i morgonruffset började jag fundera...  tänk vad lite sol kan få en på bättre humör ? och tänk vilka superenkla grejer som behövs för att vi ska känna oss bättre till mods egentligen ? allt som behövs är lite sol. fast det skulle också lika gärna kunna vara en kram, ett leende, ett telefonsamtal eller ett uppmuntrande sms. eller dem dagarna då man får någonting utan att man ens fyller år, då blir man bara så fruktansvärt glad ! alltså förstår ni vart jag vill komma ?! det är inte sol varje dag, men då finns det små saker som vi kan göra för varandra istället och på så sätt blir vår dag lite enklare och lite bättre !
det här är en sann må bra bild !
lite gammal, men sjukt go !

Kommentarer
Liiiiiiiiiiiiina

lätt en av mina bästa bilder!!!

2011-03-07 10:41:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0