en spontan helg !

spontanitet är verkligen det jag gjort den här helgen. allt har verkligen varit spontant och inte alls som man kanske hade planerat från början. som i lördags när två av mina kompisar hade kommit överens om att vi skulle se film på kvällen efter crossroad och så blev det såklart inte, istället slutade det med twix från seven eleven och en resa till kalmar. ingen vet varför, alla var bara så sjukt peppa. idag har det också varit lite så, cyklat precis som jag skulle men också hunnit göra en fet musikvideo med två sjukt goa människor. håll utkik på fejjan så kanske den dyker upp ! haha. nu är jag sugen på monopol... alltid sugen på monopol.
askalas gammal bild, men den är så mysig !


Kommentarer
Linananana

Vilken braaaaa helg det har varit. toppen, du är toppen! :D

2011-03-07 10:41:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0