ett ovanligt telefonsamtal.

jag har aldrig gillat att prata i telefon. jag vet inte varför men det krävs alltid en alldeles speciell uppladdning för mig innan jag kan ringa eller svara när någon annan ringer. det allra värsta är nummer som man inte har inlagt på mobilen, det är spännande och nervöst på samma gång. vem är det liksom? på kvällen igår när jag satt vid datorn så ringde just ett sånt nummer, jag tog ett djupt andetag och svarade. i telefonen hördes många olika röster och så hör jag en rätt arg röst som utropar: "varför ringer du alltid och klankar ner på mig ?!" jag blir väldigt förvånad över påståendet och frågar försiktigt vem det är jag pratar med varpå han svarar "är det inte Carina ?". jag börjar skratta lite lätt och säger att det är Nikolina han pratar med. han blir väldigt förvånad och ber om ursäkt samtidigt som jag önskar honom lycka till inför hans nästa samtal med Carina. vi fick en väldigt fin och speciell relation jag och han, jag kunde inte sluta skratta på hela kvällen sen. stackars carina-killen, han hade kanske kännt precis som jag och laddat sönder inför det där samtalet och så ringer han fel. håller iallafall tummarna för att det löste sig ! go carina-killen !

sommar i kosta boda !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0