fotbollsträning är bästa hostmedicinen !

alltså grejen med mig är att jag alltid blir hostig så fort jag får den allra minsta förkylningen men jag har ingen aning om hur man blir kvitt den ? det känns som att det kan sitta i hur länge som helst utan att ge den minsta lilla vink om att försvinna. jag blir tokig, så tokig att jag faktiskt drog till fotbollsträningen idag iaf och hade det riktigt gutt. älskar fotboll, älskar ubk. det är mina nya slagord. så har ni några bli-kvitt-din-envisa-hosta tips i bakfickan droppa tipset i en kommentar alltså ! :)

Kommentarer
erika

Jag vet ingen bra metod. Men egentligen så ska man inte anstränga sig när man är förkyld och hostig.

Men att träna med ubk borde ju göra så den försvinner:P ni som har så roligt

2011-03-02 20:45:37
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Frida

Jag har också jobbig hosta och ville verkligen träna ikväll, så sjukt pepp nu! mamma tyckte tyvärr att det va en dålig idé, så jag kom inte :( ..men nästa vecka kommer jag hur eller hur :P älskar ubk!!

2011-03-02 22:17:18
Nikolina

ofta frida ?! min mamma sa precis likadant men jag sket i det och drog dit iaf ! visst, min kära mor hade kanske rätt när hon sa att om jag tränade skulle jag få vara sjuk resten av våren men det var det lätt värt ! ;) haha ! Kram på er !

2011-03-03 23:04:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0