sockswar !

ikväll har jag kört sockswar tillsammans med rebecka, sara och sofia. vi var "the team" och hade inställningen att spöa varenda lag. men ni vet när man går in så hårt för någonting så det nästan blir farligt ? så var det för mig idag. under match nummer två mötte vi "hockeykillarna", allt går som planerat och jag springer med ärtpåsen för att ta poäng. men något händer och jag faller med huvudet före rakt in i väggen. det blir läktarn resten av tuneringen medans jag ser hur mitt lag går till final och vinner. ja, det var en väldigt spännande kväll. lite surt att ha superont i nacken nu bara.. men tänker att jag överlever. :) haha !

Kommentarer
Erika

ibland går du in för hårt. Tur att du inte drog på dig något farligt.

2011-03-26 09:26:59
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Anonym

Du var riktigt go Niko !

2011-03-26 11:01:28
URL: http://ensofiajerner.blogg.se/
Anita

aahaadu nu vet jag varför du fick hjärnskaning, din hårding!! Galet- Krya på dig stackare!!!

2011-03-27 12:12:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0