ubk-krokstorp

jag har haft fullt ös och det är därför jag inte bloggat på sistone, känns surt att göra er besvikna men nu lovar jag att köra fullt ut ! idag spelade UBK damer sin första match för den här säsongen och det känns vara så fruktansvärt bra. fotboll är kul och jag älskar mitt lag, så det är väl det som gör det ? right ? jag tycker vi alla borde vara stolta över vår insatts ! tänk första halvlek spelade vi sjukt bra, men vi blev lite trötta sen... får helt enkelt prata med karl och be honom köra fler konditionsövningar. ;) hahaahah ! nu laddar vi kalmar och 20 års fest, så himla peppt !

detta är typ haket ikväll ! fina !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0