vad gör dem där efter-häng-sms:en med mig ?!

för er som inte redan visste det av någon outgrundlig anledning så är jag väldigt romantisk. det är faktiskt sant, och det är också något som jag gillar med mig själv. det behöver inte vara något toffligt att vara romtantisk, men det är en hårfin gräns. jag är precis lagom romantisk, alltså inte det där toffliga. tänk er själva när man vaknar en morgon med håret överallt och näsan är supertäppt med snor och man känner sig inte alls go och så ligger ens pojkvän där brevid och säger att man är den finaste på hela jordklotet. den känslan är så himla skön ! visst man vet att han kanske inte menar det för vem kan tycka en snorig hårboll är det vackraste som finns ?  samtidigt känns det någonstans ändå så skönt att höra. om jag skulle göra en topp tre lista med romantiska grejer skulle efter-häng-sms:en lätt ta första platsen. det är dem sms:en som man får när man har hängt med någon som man kanske tycker om och sedan är påväg hem mitt inatten och man vet att det ska komma. alltså det där sms:et från killen som man är påväg hemifrån. när man sedan får det efterlängtade sms:et berättar han bara hur glad han är och vad han längtar efter och hur han gillade kvällen. det är världens bästa sms ! fler sånna sms till världen, tack !
bilden är från fjällen, åh. 
jag saknar fjällen.

Kommentarer
erika

Jag är fotograf och den är jätte fin.

Då vill jag veta i kväll vem denna person är. lova att du berätttar för mig :D <3

2011-03-05 12:12:31
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0